Loading Begivenheder

450kr
Tea Masters Cup Denmark

Tea Masters Cup 2019

Årets største event for te-entusiaster

Dansk Tesammenslutning byder hermed velkommen til både udøvere og publikum ved Danmarks første konkurrence inden for disciplinerne tesmagning og tebrygning. Vinderen af konkurrencen modtager en rejse med ophold i forbindelse med den internationale cup, der afholdes i slutningen af 2019.

Dansk Tesammenslutning blev stiftet i 2014 som følge af en stigende interesse for te og tekultur, og består af både erhvervsdrivende og almindelige entusiaster. Interessen for te, herunder især eksklusive teer er generelt voksende på verdensplan, og mere end 20 lande verden over afholder i løbet af 2019 deres nationale mesterskaber i regi af Tea Masters Cup International.

Tebrygning og kunsten at smage te er en dejlig verden at gå på opdagelse i, og kræver både indsigt og håndelag, men er tilgængeligt for alle. Du er således allerede temester, bare du deltager i konkurrencen.

Tea Masters Cup afholdes søndag d. 15. september 2019. Vi starter kl. 11.00. Sluttidspunkt kan først annonceres, når vi kender endeligt antal tilmeldte.

Ønsker man at tilmelde sig som temester foregår det via hjemmesiden, hvor man også kan finde reglerne for deltagelse her.

Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til os her

Deltagelse er gratis for medlemmer af foreningen, men koster ellers 450 DKK og inkluderer et års medlemskab. Du kan tilmelde dig her.

Publikum kan købe biletten her.

Det vil være muligt at købe en kop te på stedet.

Man skal være mindst 18 år for at deltage.

Sidste frist for tilmelding er d. 1. september 2019.

Date:
September 15